Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

10°C°/23°

Suzuki Burgman 650

Szerző: marcello
2003-02-20 14:50:13
Kipróbáltuk ezt a forradalmi, kéthengeres robogót, mely egy eddig még soha sem látott módon kezeli a sebességfokozatokat, elektronikus váltójának köszönhetõen. Teljesítmény a maximumon!
Hirdetés

Elõzetes: a Suzuki Burgman 650

Luigi Rivola írása

A Villa Tuscolana, Frascatiban, Burgman 650-esekkel az elõtérben.

Ki tudja, lehet, hogy Bonaparte Napóleon testvérének hajdani szobájában alszom... Valószínüleg ebben a házban, ahol most vagyok, kúrálgatta szegényke egész életén keresztülhúzódó kisebbrendûségi komplexusát. Valójában, kicsit félrevezetõ házról beszélni itt, mert valójában egy régi kúriáról van szó, melynek parkját, sétányokkal, szobrokkal és római romokkal díszítették. Évszázadokon keresztül a pápai Róma kardinálisainak és más fontos személyiségeinek szolgált otthonául, akik itt, a Frascati fölé emelkedõ Tuscolo dombon, lenyûgözõ panorámában gyönyörködhettek.

A Burgman 650 két színben, kékben és ezüstben áll az olasz vásárlók rendelkezésére.

Itt, a Villa Tuscolanaban mutatja be a Suzuki legfrissebb motorfejlesztését, a Burgman 650-es robogót. Bizonyára nagy erõfeszítést jelentett a fejlesztés, hiszen a piacra a vártnál sokkal késõbben, március helyett júniusban érkezett.
A késést firtató kérdésünkre Koji Tarumoto, a Suzuki Italia igazgatója így válaszolt: "A Suzuki nem szeret kompromisszumot kötni - ha tovább is tart a legjobb robogó piacra dobása, megéri a várakozást, mert a vevõk mindig értékelik a különbséget."
Hangzatos állítás, de a robogót még nem próbáltuk ki, így kicsit várunk azzal, hogy aláírjuk.

A Szent Péter Bazilika adja a hátteret a Burgman 650 római keresztelõjéhez.

Ahhoz, hogy az olasz importõr által, 2002 szeptember 30-ig érvényes bevezetõ árként meghatározott 8.868 Eurót megérje, ez a Burgman valóban nagyot kell alakítson. A nemsokára kezdõdõ sajtótájékoztató valószínüleg minden kérdésünkre megadja választ. Lépjenek be velünk a Villa Tuscolana tanácstermébe, vár minket a Suzuki.


Hirdetés

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

A Teszt Rovat Hírei

Teszt, Yamaha MT-10 - Az arca a baj

Jelentjük, a Yamaha MT-10 nem hazudtolja meg "csupasz R1" becenevét: úgy megy, fordul és csinál mindent, ahogy egy... nos, csupasz R1. Csak hát hogy néz már ki?

Teszt, Honda CB500F: Csajozós figura

Tizennyolc évesen a fenekemet a földhöz vertem volna egy ilyenen, de a CB nyergében meg is fiatalodik az ember. Lám-lám, mivé lett a jó öreg CB(F)500!

Teszt, Yamaha Tracer 900: Szőnyeget, hangerőt, adrenalint...

Csavarj fel mindent! Például önmagadat a Grossglocknerre, vagy igazából ahová csak akarod. A fun/supermotó MT-09-ből sporttúrásított Tracer szinte mindenhová és majdnem mindenre jó.

Teszt: Suzuki SV650 ABS - Szupervumen

A Suzuki SV650 visszatért legjobb önmagához. A 2016-os modell ismét egy ugyanolyan imádnivaló kis gépezet, amilyen az 1999-es első kiadás volt, sőt, jobb, mint valaha.
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: