Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

19°C°/32°

Phillip Island: Biaggi nyeri az első, Checa a második versenyt

Szerző: marcello
2012-02-26 08:46:02
Hitték volna? Max lépéselőnyben az ausztrál forduló után, győz az első futamon, majd Checa mögött ér be a második felvonásban. Sofouglué a Supersport, nincs magyar pont.
Hirdetés

Remek kis versenyekkel kezdődik az évad Ausztráliában - az első versenyt Max Biaggi nyeri Marco Melandri előtt, aki rögtön a nyitómeccsen megajándékozza eddigi legjobb eredményével a BMW-t. Harmadik Guintoli a Ducatin, Checa a hatodik körben kiesik.

A változékony időjárás, a fátyolos napsütéssel kombinált, korábbiakhoz képest mérsékeltebb hőmérséklet némileg megkeveri a kártyapaklit az első futam előtt. A warm up különösebb meglepetést nem hoz, Carlos Checa nyeri, jobb idővel, mint amit a Q2-n futott, Sykes, Fabrizio és Lascorz követik.

Aztán a verseny más képet mutat, Max Biaggi ellenállhatatlan - az már nem derül ki, hogy akkor is így végződik-e a viadal, ha Checa a hatodik körben, az egyenesre vezető nyújtottban nem highside-ol egy brutálisat.

Marco Melandri

A Ducatinak oly' nagyon fekvő pályán így a négyhengeresek diktálják a tempót, az RSV4 mögött Melandri az S1000RR-rel, a BMW superbike-os fennállásának legjobb eredményét hozza. A bolognaiak becsületét Sylvain Guintoli menti meg, harmadik a francia. Tom Sykes leszorul a dobogóról a Kawasakival, Jakub Smrz ötödik, Michel Fabrizio pedig régi legjobb formáját előidézve motorozik és behozza hatodiknak a privát BMW-t, hatalmasat csatázva Jonathan Rea kollégával.

Első verseny, végeredmény

1 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 34'13.963 (171,397 kph)
2 Melandri M. (ITA) BMW S1000 RR 7.104
3 Guintoli S. (FRA) Ducati 1098R 7.378
4 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX-10R 12.189
5 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 16.424
6 Fabrizio M. (ITA) BMW S1000 RR 20.200
7 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 20.223
8 Aoyama H. (JPN) Honda CBR1000RR 24.108
9 Giugliano D. (ITA) Ducati 1098R 28.072
10 Staring B. (AUS) Kawasaki ZX-10R 34.232
11 Zanetti L. (ITA) Ducati 1098R 34.450
12 Haslam L. (GBR) BMW S1000 RR 35.648
13 Berger M. (FRA) Ducati 1098R 36.392
14 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX-10R 41.500
15 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-10R 42.086
16 Brookes J. (AUS) Suzuki GSX-R1000 42.605
17 Camier L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 43.366
18 Aitchison M. (AUS) BMW S1000 RR 45.225
19 Johnson D. (AUS) BMW S1000 RR 1'08.782
20 Canepa N. (ITA) Ducati 1098R 1'10.440

A második futamon javít a címvédő, Biaggi egy pályaelhagyás után jön föl és szerzi meg a második helyet. Megvan Sykes dobogója, Rea-t veri meg a hajrában.

Biaggival meggyűlik a baja mindenkinek idén. A Kalóz nem okoz csalódást a második versenyen sem: az időmérőkön már bemutatott tempót motorozza, amit bizony kevesen képesek utánozni. Becsúszik egy hiba rögtön az elején, de ezzel együtt is félelmetes ritmusban hozza föl magát a második helyre: 325 km/óra körüli az Aprilia végsebessége minden körben, ez pedig döntő fontosságú faktor Phillip Islanden.

Checának mindenesetre nagyon nehéz dolga lett volna, ha nincs az a Biaggi-féle rontás az egyes kanyarban. Az első futam nullázása után győzelemmel tromfol Carlos, aki így is lépéshátrányba kerül a nyitányon.

Checa

Tom Sykes megérdemelten hozza dobogóra a Kawát, a Rea-vel lefolytatott utolsó körét nem fogják szívszanatóriumokban vetíteni terápiás céllal. Ki tudja, mire lettek volna képesek a zöldek, ha Lascorz nem esik el - a spanyol szépen tartotta a lépést csapattársával.  A BMW nem tudta megismételni az első verseny csodáját, azért így is szép eredmény a hatodik-hetedik hely (ezúttal Haslam, Melandri sorrendben), Fabrizio bukott. 

Második verseny, végeredmény

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34'26.728
2. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'32.435
3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34'39.249
4. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34'39.383
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'44.907
6. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'45.559
7. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34'45.667
8. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'46.206
9. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34'46.282
10. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 34'53.017
11. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 34'53.207
12. Leon Camier (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 34'55.873
13. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 35'03.210
14. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 35'04.841
15. Joshua Brookes (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35'09.962
16. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35'10.254
17. Raffaele De Rosa (Team Pro Ride Real Game Honda) Honda CBR1000RR 35'20.657

A Superbike összetett állása Phillip Island után

Max Biaggi Aprilia 45
Marco Melandri BMW 30
Tom Sykes Kawasaki 29
Carlos Checa Ducati 25
Jonathan Rea Honda 22
Sylvain Guintoli Ducati 16
Jakub Smrz Ducati 16
Leon Haslam BMW 15
Hiroshi Aoyama Honda 15
Maxime Berger Ducati 12
Michel Fabrizio BMW 10
Davide Giugliano Ducati 10
Eugene Laverty Aprilia 8
Lorenzo Zanetti Ducati 7
Niccolò Canepa Ducati 6
Bryan Staring Kawasaki 6
Leon Camier Suzuki 4
David Salom Kawasaki 2
Joshua Brookes Suzuki 1
Joan Lascorz Kawasaki 1

Supersport

A 2010-es WSS bajnok török győztesként tér vissza, Foret a második szintén Ninjával, Parkes dobogóra hozza a Hondát. Kellemesnek ígérkezik a 600-asok szezonja, mert a nagyöregek mellett egy sereg fiatal tehetség van a mezőnyben, bármi előfordulhat. Ezen az Ausztrál Nagydíjon kétség sem fért Kenan Sofouglu sikeréhez, a Moto2-es kitérőt háta mögött tudó török fenomén ott folytatja a Supersportban, ahol annó abbahagyta.

Kenan Sofuoglu

Vegyes érzelmekkel távozhat Ausztráliából a Tóth csapat, hiszen a kiváló edzéseredmények után a versenyen Tóth Imre 18., Németh Balázs 21., azaz nem sikerült a pontszerzés. Németh Balázs a 8. helyről rajtolt és szépen tartotta a helyét, de az 5. körtől annyira elfogyott a gumija, hogy alig bírta végigvinni Hondáját a 15 körösre kurtított futamon. "A boxba beérve a szerelők döbbenten álltak az abroncs állapota előtt, amelyből már az acélszálak is kilátszottak" - számolt be az együttes. Tóth Imi, a tegnapi balszerencsésen alakult időmérőn csúszott vissza a 13. rajthelyről, így a 20. pozícióból indult. Sajnos a rajtnál Roccoli, Leonov és Szkopek összeakadása miatt Imi is a sóderágyba kényszerült és az utolsó, 25. helyre tudott visszaállni. A lerövidített futam pedig arra volt elegendő, hogy a 18. helyig jöjjön fel. Ő is küzdött a gumikopással, az ő abroncsán egy jókora repedés volt észlelhető a verseny után. Rövid videósszefoglaló a futamról itt

Supersport, végeredmény

1. Kenan Sofuoglu (Kawasaki DeltaFin Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 24'08.130
2. Fabien Foret (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 24'08.208
3. Broc Parkes (Ten Kate Racing Products) Honda CBR600RR 24'10.168
4. Jules Cluzel (PTR Honda) Honda CBR600RR 24'10.243
5. Sam Lowes (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 24'13.085
6. Sheridan Morais (Kawasaki DeltaFin Lorenzini) Kawasaki ZX-6R 24'14.942
7. Ronan Quarmby (PTR Honda) Honda CBR600RR 24'19.722
8. Alex Baldolini (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 24'24.891
9. Vittorio Iannuzzo (Power Team by Suriano) Triumph Daytona 675 24'26.228
10. Lucas Pesek (PRORACE) Honda CBR600RR 24'26.555
11. Jed Metcher (Rivamoto Junior Team) Yamaha YZF R6 24'27.357
12. Joshua Day (Team GOELEVEN) Kawasaki ZX-6R 24'32.542
13. Luca Marconi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 24'36.938
14. Mathew Scholtz (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 24'37.045
15. Fabio Menghi (VFT Racing) Yamaha YZF R6 24'37.258
16. Andrea Antonelli (Team Lorini) Honda CBR600RR 24'39.849
17. Martin Jessopp (Riders PTR Honda) Honda CBR600RR 24'44.942
18. Imre Tóth (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 24'48.232
19. Romain Lanusse (Kawasaki Intermoto Step) Kawasaki ZX-6R 24'48.918
20. Dino Lombardi (Team PATA by Martini) Yamaha YZF R6 24'52.170
21. Balázs Németh (Racing Team Toth) Honda CBR600RR 24'56.703
22. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 25'13.517
23. Thomas Caiani (KUJA Racing) Honda CBR600RR 25'28.619 


Hirdetés

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

#17979 viking

2012-03-05 10:12:16
Így van. Éljen az Aprilia Turbó!

#17978 biaggimax

2012-03-04 13:27:36
Szép volt MAX!! Te vagy a KIRÁLY!!! Sok ócsárolónak most már sokadjára bizonyított!!!

#17968 vendeg

2012-03-02 09:33:15
tarzaan-azért nem olyan egyszerű az a pálya, ne csak 2 dimenzióban gondolkozz. Van olyan tempósnak kinéző kanyar amelyik közben 10 métert emelkedik majd sülyed a pálya.

#17966 jani20

2012-03-02 01:47:10
#1-2, nagyon egyszerű a megoldás : nem írsz hülyeségeket és aztán nem küldöd el egyszer sem . Lassan összefoghatnátok páran és kollektíven lecidázhatnátok a kalauzt :-))

#17956 tarzaan

2012-02-28 19:51:49
Phillip Island azért eléggé spéci pálya, két lassú kanyar van rajta, a többi elég lendületes, bőven lehet időveszteség nélkül előzni. Kb. mint Donnington, tavaly pl. Checa csinált ott egy komoly felzárkózást...

#17955 viking

2012-02-28 12:19:01
Elnézést, hogy beleugatok, de nem dolgozott le semmit Biaggi, a pályaelhagyás után 8 másodperc volt a hátránya. A végén azért lett 6, mert Carlos már visszavett. DE! Az a durva, hogy a mezőny előzgetése közben körönként legalább 2-3 másodpercet szoktak kapni az ilyen felzárkózók! Ő meg úgy hozta az élen egyedül motorozó Checa tempóját, hogy közben még a bólyákat is kerülgette...nem tudom, hogy ebből mennyi Max és mennyi az RSV4, de szédületes volt nézni. Mint tavaly Marquez a Moto2-ben.

#17954 kriszpc40

2012-02-28 11:53:47
mikor volt olyan a gp-ben hogy fél percet ledolgozott valaki 15 kör alatt?

#17953 kriszpc40

2012-02-28 11:51:15
nem mi? motogp??? ki nem tud motort építeni??? a superbike sosem volt frankó verseny. ma is kapott a duksi vagy 2 mp-t

#17952 feketeyamaha

2012-02-28 09:08:35
kriszpc40: "most két dolog lehetséges! az egyik hogy ennyire gyenge a kategória hogy két 40-éves kiöregedett GP pilóta karikára veri a mezőnyt vagy nem korrektek a motorok!!!" a 3. hogy a többiek nem tudnak motort építeni. pl. biaggi úgy ment el a szériában agyon dicsért bmw-k mellett, mintha 2 külön kategóriában versenyeznének.

#17951 tarzaan

2012-02-28 08:59:52
feketeyamaha, amikor Doohan, Rossi vagy Stoner verte agyon a mezőnyt, akkor gyenge volt a GP mezőny?

#17950 tarzaan

2012-02-28 08:58:18
Az idény végén egy brit motorinfoos újságíró pali kipróbálhatta majdnem az összes gyári WSB motort, és azt írta, hogy a tavalyi Aprilia benen van az általa motorozott 3 leggonoszabb, legkiszámíthatatlanabb motorban. Itt: http://www.cycleworld.com/2011/12/14/riding-the-2011-world-superbikes-feature/

#17949 feketeyamaha

2012-02-28 08:58:02
kriszpc40: "most két dolog lehetséges! az egyik hogy ennyire gyenge a kategória hogy két 40-éves kiöregedett GP pilóta karikára veri a mezőnyt vagy nem korrektek a motorok!!!" a 3. hogy a többiek nem tudnak motort építeni. pl. biaggi úgy ment el a szériában agyon dicsért bmw-k mellett, mintha 2 külön kategóriában versenyeznének.

#17948 exducatis

2012-02-27 23:53:38
Azt mindenki elfelejti, hogy Biagginak 4 éve van csapattársa akiket rendszeresen rommáver. Ha Nakano, Laverty vagy Camier teljesítményéből indulunk ki akkor az aprilia súlyos hátrányban van. Látok némi hsanolóságot egy piros GP motorral ami évekig bivalyerősnek számított amíg egy r betűs ember rá nem ült. Akkor rögtön kiderült, hogy egy nagy kakiés csak az s betűs tudott vele menni. Szintén V4. Biaggi valóban szárnyal az rsv4-el de mindenki más esik kel vele.

#17947 vendeg

2012-02-27 21:18:56
az Aprillia biztos, hogy megint csal. Kint voltam a versenyen és teljesen más kategória. Nem is erölködik, úgy megy el a többiek mellett mintha azok 600-asok lennének. A Superbike-ban nem lehetnek ekkora különbségek.

#17946 tarzaan

2012-02-27 21:13:26
Hopkinsra gondoltam. H-H. És nem kell szórakázni a nickemmel nintendós kardigán. Ami a yoshit illeti, kíváncsi vagyok mit alkotnak. Minden esetre a Suzkit nem nagyon szívlelem amióta elbántak az Alstare-el.

#17944 viking

2012-02-27 19:37:32
Kopasz zaan: le vagy maradva egy brossúrával. Haslam már tavaly is BMW-zett, ráadásul indult a műtéte ellenére...Camier azt mondta, hogy a motor tömegelosztása, kanyar- és fékstabilitása kiváló, ha találnának még néhány lóerőt, akkor a győzelemért szállhatna harcba a Gixxer. A Yoshimura Imolára már egy új fejlesztésű blokkot visz.

#17943 tarzaan

2012-02-27 18:45:04
A suzuki gyengélkedésén annyira nem csodálkozom, hiszen Haslam nem indulhatott, valamint ez egy több éves gép, amin nem nagyon fejlesztettek. volt ugyan némi Yoshimura tunning, de kérdés ez mire elég. A Yamaha kivonulása valóban gáz, főleg, hogy nekik nagyon jó gépük és csapatuk volt. Ami viszont meglepett, az a Honda gyengélkedése, főleg mivel tavaly elég erősen zárták az évet. Mondjuk ezen a pályán már régen remekeltek.

#17942 vipera

2012-02-27 18:06:12
Biaggi valami emberfelettit ment, de azért Sykes előtt is le a kalappal. Örülök, hogy végre úgy állhatott dobogóra, hogy nem zuhogott az eső. Érdekes, hogy mennyire nem megy a japán gépeknek. Yamaha nincs, a Suzuki gyengélkedett, a Honda úgyszintén. Az európai gépek adják a tempót ismét.

#17940 tarzaan

2012-02-27 13:32:25
Miért kapott volna bármi előnyt az egyenesekben? az időmérőn is látszott, hogy 1 körön a Duksi is volt olyan gyors, sőt, a kawa is majdnem + tavaly a Yamaha is. Az Aprilia olyan gép, aminek a végsebessége picit nagyobb, mint a többi motoré (nem sokkal), a kigyorsítása viszont brutális. Máshol, pl. a kanyarokban már kevésbé jó. Csináljon más is ilyen jó gépet. A lehetőség mindenki előtt nyitva áll, hogy V2-est, V4-est vagy sor4-est készít.

#17939 viking

2012-02-27 12:04:43
Persze. Ezért teljesen rendben van, ha valaki ilyen előnyt kap az egyenesekben, ugye? De akkor neki rakassunk be chopper első villát. Ne haragudjon, de ez hülyeség, Lord Greystoke...

#17938 tarzaan

2012-02-27 10:36:32
Max egy klasszisversenyző, akivel csak Rossi, Doohan, Bayliss, Stoner,Fogarty és hasonló versenyzők említhetőek egylapon. Ami az Althea főnököt illeti, szerintem lemaradt az előző évről, és elfelejti, hogy egy pálya nem csak egyenesekből áll...

#17937 viking

2012-02-27 10:02:40
Az Althea főnöke, Genesio Bevilacqua ki is van akadva rendesen. Ők motorerőben és végsebességben már tavaly is hátrányban voltak, most kaptak ráadásul plussz hat kiló büntetősúlyt, erre van a mezőnyben egy ilyen motor, ami 10-15 km/h-val gyorsabb az egyenesben. Max óriásit ment tegnap, le a kalappal előtte, de úgy ment el mindenki mellett, mintha szembe jöttek volna. A motor hangja is olyan, mint egy GP-gépé...

#17936 tarzaan

2012-02-27 09:45:05
Krisz, Macx és Carlos bár 40 évesek, de baromira nem kiöregedtek.

#17934 kriszpc40

2012-02-27 08:26:37
most két dolog lehetséges! az egyik hogy ennyire gyenge a kategória hogy két 40-éves kiöregedett GP pilóta karikára veri a mezőnyt vagy nem korrektek a motorok!!!

#17933 tarzaan

2012-02-26 21:31:57
OK! :) Más. Futamgyőztes versenyidők Philip Islanden. 2012 R1 34min 13sec R2 34min 26sec 2011 R1 34:16 R2 34:15 2010 R1 34:13 R2 34:16 2009 R1 34:20 R2 34.22 2008 R1 34:22 R2 34:35 2007 R1 34:11 R2 34:16 2006 R1 34:33 R2 34:33 2005 R1 35:15 R2 összesített verseny 2004 R1 35:04 R2 35:10 2003 R1 34:51 R2 34:44 2002 R1 34:30 R2 34:35 2001 R1 39:58 R2 elmaradt 2000 esős futamok 1999 R1 34:28 R2 34:24 1998 R1 35:38 R2 35:35 A versenytáv mindig 22 kör volt.Forrás wsb hivatalos oldal. Szóval Maxi baromira gyors volt, de az elmúlt 2 évben és 2007-ben ugyanilyen gyorsak voltak a győztesek, sőt, 2002-ben vagy 99-ben sem voltak sokkal lassabbak - főleg a második futam idejéhez képst - pedig azóta eltelt egy évtized és akkor még 750ccm volt a határ a négyhengereseknek és 1000ccm a kéthengereseknek.

#17932 motorinfo

2012-02-26 18:14:11
valóban, igaz! ránézünk a dologra. :)

#17931 tarzaan

2012-02-26 16:30:06
Kedves motorinfo! Miután elküldtem az eredeti hsz-t, EGY ÓRÁVAL KÉSŐBB nyomtam a böngészőn egy "az oldal újratöltése" gombot, és ez lett az eredménye. A hozzászólás mező ezalatt üres volt.

#17930 motorinfo

2012-02-26 14:02:11
tarzaan: azt gyanítjuk, ez nem bug, hanem 2x nyomsz az elküld gombra :)

#17929 ribizli

2012-02-26 12:53:34
Ezt szeretem ha nincs túl sok japó motor a dobogón.. :)

#17928 tarzaan

2012-02-26 11:58:14
ááá, miért nem lehet ezt a bugot javítani végre?

#17927 tarzaan

2012-02-26 11:57:47
Mekkorát nment ma Max! Kár azért a hibáért - bár ha nem teszi ki Dykes a lábát a rajtnál már ott elmegy meleltte - de amit utána művelt.... Picit féltem, hogy elesik és nem kel fel, de szerencsére ne mígy történt. Amióta az RSV4-el megy, a gép soha nem volt még ilyen jó Philip-en. Carlos szerencsére ne msérült meg a bukásnál, idén is ő lesz az ellenfél, róluk fog szólni az év. Az Effenbertesek ismét elég jó kis gárda lesznek, szintén élboly. Rea/Honda - úgy tűnik semmi ien mváltozik, leszenk nagyon erős versenyeik, de megint nem lesznek konstansak. Aoyamától többet vártam. Melandri jól ment az elsőő futamon, Haslamnek pedig nagy gratula (a sérülés miatt). BMW dobogók lesznek, és összejöhet a győzelem is. Sykes és a Kawa egyértelműen javult, dobogókat jósolok, esetleg győzelem is becsúszhat. Fabri nagyon jól ment az első futamban, de a másodikban sajna a szokásos forma. Suzuki egyenlőre csalódás, kérdés mit tud Hopkins.

#17926 tarzaan

2012-02-26 10:52:59
Mekkorát nment ma Max! Kár azért a hibáért - bár ha nem teszi ki Dykes a lábát a rajtnál már ott elmegy meleltte - de amit utána művelt.... Picit féltem, hogy elesik és nem kel fel, de szerencsére ne mígy történt. Amióta az RSV4-el megy, a gép soha nem volt még ilyen jó Philip-en. Carlos szerencsére ne msérült meg a bukásnál, idén is ő lesz az ellenfél, róluk fog szólni az év. Az Effenbertesek ismét elég jó kis gárda lesznek, szintén élboly. Rea/Honda - úgy tűnik semmi ien mváltozik, leszenk nagyon erős versenyeik, de megint nem lesznek konstansak. Aoyamától többet vártam. Melandri jól ment az elsőő futamon, Haslamnek pedig nagy gratula (a sérülés miatt). BMW dobogók lesznek, és összejöhet a győzelem is. Sykes és a Kawa egyértelműen javult, dobogókat jósolok, esetleg győzelem is becsúszhat. Fabri nagyon jól ment az első futamban, de a másodikban sajna a szokásos forma. Suzuki egyenlőre csalódás, kérdés mit tud Hopkins.

A Superbike Rovat Hírei

WSBK, Phillip Island: Rea máris dupláz

Elkezdődött a 2016-os Superbike Világbajnokság. Úgy tűnik, a Kawasaki erősen folytatja idén is. Jó lesz!

Brutál jó videó!

Ha valaki nem rajongana a BSB futamokért, most garantáltan beleszeret. Csak ezt a videót kell megnézni!

Nicky Hayden leszáll a MotoGP motorról és a Superbike Világbajnokságban folytatja

A gyári Honda csapatban Michael van der Mark lesz jövőre a csapattársa.

A Yamaha visszatér a Superbike Világbajnokságba

2016-ban a Yamaha a Crescent Racing és a PATA oldalán visszatér a WSBK-ba, Sylvain Guintoli és Alex Lowes lesznek a pilóták.
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: