Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

14°C°/29°

Erik Buell visszatér

Szerző: marcello
2012-07-24 19:20:00
Húszmillió dollárnyi friss külföldi tőke érkezik az EBR-hez, újrakezdődhet a saga.
Hirdetés

Megerősítést nyert, hogy az Erik Buell Racing (EBR) hamarosan 20 millió amerikai dollár feletti összeghez jut külföldi befektetők révén. A műveletet a FirstPathway Partners nevű invest-cég vezényli, és a szakemberek ügybuzgalma most valóban az újrakezdés lehetőségéhez juttatja Erik Buellt, aki 2009 óta küzd finanszírozási gondokkal, mióta a Harley-Davidson úgy döntött, bezárja a Buell Motorcyclest.

Az EBR ezzel a pénzzel már fedezheti egy-egy húzómodelljének véglegesre fejlesztését és gyártását. Milwaukee szerint valóban elég ahhoz, hogy bővítse a személyzetet és bővítse gyártóberendezéseit, amelyek 5.000 négyzetmétert is meghaladó területet foglalnának el. 

Az EBR reméli, hogy sikerül 20 ezer dollár körüli vételáron értékesíteni motorokat, például az EBR 1190RS-t, vagy annak valamiféle szériába álmodott változatát. Az Asphalt&Rubber magazin elemzésében olvasható, egy motorgyár működésbe hozásának költsége inkább 100 millió dollár körüli summára rúg (teljes értékű gyártás, szalonok, képviselői hálózat stb.), eszerint Buelléknek még további tőkeinjekciókra lesz szükségük, a jelenlegi állapot pedig egy hosszú út kezdete. 

A befektető(k) kilétét hivatalosan nem közölték, de egyes értesülések szerint az indiai gyáróriás Hero MotoCorp. a finanszírozó. Az EBR és a Hero már együttműködő partnerek, a mérnöki információcsere mellett Erik Buell AMA Superbike csapatát is szponzorálják, az ügyvezető Pawan Munjal pedig korábban nyilatkozta már a Bloombergnek, hogy szándékában áll megvenni az EBR-t.  


Hirdetés

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

#18442 hediangel

2012-07-26 18:47:11
ez érdekes lesz...

A Magazin Rovat Hírei

ICON Raiden Akció

Akár 50% feletti kedvezmény az ICON Raiden sorozatra a HP motor kinálatában.

Feltámadhat a Kawasaki Z1 900

1972-ben felborult tőle a motorospiac és most újra hódítani készül

Csődgondnokság alá került a Touratech

Dán lapértesülések szerint a német gyártó sajtóközleményben tudatta, hogy fizetésképtelen

Talmácsi Gábor a BMW Motorrad Magyarország Márkanagykövete

Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyző a 2007-es MotoGP 125 cm3-es kategóriájának világbajnoka idén egy vadonatúj BMW G 310 R motorkerékpárt használ.
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: