EST. 2002

Kawasaki

Harald Eckl, a Kawasaki csapat szóviv?je bejelentette: egyenes úton
haladnak afelé, hogy megállapodjanak Shinya Nakanóval a jöv? szezonra.
Eddig ugyan senki nem írt alá semmit, de Eckl úr szerint nagy az esély, hogy
a japán pilóta jöv?re Ninja ZX-RR-rel szálljon aszfaltra.

‘Tárgyalunk Shinyával, és jó sansz van arra, hogy végül meg is állapodunk.
Számomra Nakano egyike a legjobb versenyz?knek. Azt hiszem, ezt demonstrálta
a 250-ben és a MotoGP-ben egyaránt. Hogy ?szinte legyek, meglep,
hogy még szabadon igazolható. Nagyszer? személyiség és igazi versenyz? szellem.
Nagyon boldog lennék, ha hozzánk írna alá’ – mondta Eckl.

Ebben az értelemben a Zöldek háza táján a helyzet a következ?képpen
fest:

Alex Hoffmant meger?sítette a japán csapat, így ? szinte biztos résztvev?je
a 2004-es évadnak Kawasaki-színekben. Garry McCoy már bejelentette
távozását, emberi számítás szerint tehát Andrew Pitt lehet az, aki elveszíti
helyét, és els?számú tesztpilótává lenne. – Ami Andrewt illeti, azon vagyunk,
hogy magunknál tartsuk mint tesztversenyz?, és elindítsuk néhány futamon wild
carddal. Szükség esetén ? lenne a beugró ember – tette hozzá a menedzser.

Harald Eckl kilátásba helyezte a csapat tervezett megállapodását a Bridgestone-nal,
nyilatkozata szerint ‘aláíráshoz közeli állapotban’ vannak a tárgyalások.
Ez a Kawa-Dunlop szerz?dés végét jelentené, értelemszer?en. Az elmúlt
szezonban a zöld csapat volt az egyetlen, amely Dunlop-talpakkal gurulta végig
az évet. Eckl úr szerint sokat fejl?dtek, ám új alternatívára van szükségük.

Mindeközben a Bridgestone-nal több csapat, a Proton és a Suzuki
is meg szeretne állapodni. A Bridgestone azonban kijelentette, nincs kapacitása
ennyi érdekelt csapatot ellátni, így vélhet?en a Protonnak új partner után
(Michelin vagy Dunlop) kell néznie.

ugrás fel